קייטרינג חלבי

קייטרינג חלבי – למה אנשים סולדים ממנו

מה האוכל הכי קלאסי והכי מוכר באירועים מכל סוג שלא יהיה? כמובן האוכל הבשרי… השניצל הנצחי, הפרגית שמככבת או אולי האנטריקוט והאסאדו. ברוב רובם של האירועים כמו חתונות, אירועי בר מצווה וכדומה, האוכל שיוגש הוא על פי רוב אוכל בשרי.

האמת היא שזה קצת נמאס לרבים מאתנו ואנחנו מחפשים שינוי.

מה אפשר להגיש באירוע אם לא אוכל בשרי?

אוכל חלבי!

הבעיה היא שיש אנשים שלא ממש מוכנים להשלים עם הסוויץ' הזה. נדמה להם כי האוכל החלבי הוא ממש לא מתאים לאירוע והם נרתעים לגמרי מלגשת לרעיון כזה.

אך האמת היא שהם טועים.

אם נתבונן מעט מה קורה בעולם הגדול כמו גם בישראל של היום, נגלה כי יותר ויותר אנשים מתחילים להבין ולהפנים כי האוכל החלבי יכול בהחלט להוות תחליף מוצלח במיוחד לאוכל הבשרי. המטבח החלבי מציע כיום אינספור אפשרויות כאשר ניתן בהחלט להעמיד ארוחת גורמה משובחת במיוחד כאשר הכול על טהרת המטבח החלבי.

מי סולד מחלבי?

אז אפשר לומר כי הסלידה מהקייטרינג החלבי מגיע אלינו רק מהכיוון של האנשים השמרנים. אלו ממש לא מסוגלים להבין איך אפשר להגיש אוכל חלבי באירוע מכובד כמו חתונה. אך אנחנו בהחלט יכולים להבטיח כי הזמן יעשה את שלו וכולם יבינו ויפנימו בסופו של דבר כי המטבח החלבי הוא עשיר ומיוחד מאוד ויש לו הרבה מאוד מה להציע גם לאנשים שלא כל כך מתחברים לאוכל החלבי.

כי נכון שבמקור האוכל החלבי היה שמור למטבח הביתי והוא התאים לכל היותר לארוחת הערב המשפחתית. כי מה בעצם הוא הכיל? גבינה, סלט ירקות וחביתה?…. 

המטבח החלבי של היום

המטבח החלבי של היום לעומת זאת מצליח להפיק מטעמים לאין ספור. הוא מסוגל לייצר מנות גורמה משובחות במיוחד, אוכל מוקרם, קינוחים מרהיבים וטעימים ובכלל הוא מסוגל בהחלט להתחרות במטבח הבשרי הן מבחינת אפשרויות הגיוון בהכנת המנות והן מבחינת הטעמים המיוחדים שאין להם כל השוואה בסופו של דבר למנות הבשריות.

אז אולי כדאי שגם אתם תנסו את זה באירוע הבא שלכם? יהיה טעים!…

אולי יעניין אותך גם מידע בנושא קייטרינג חלבי כשר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *