טיפים לבחירת בית אבות

טיפים לבחירת בית אבות

בחרו בבית אבות שנותן לילדי הדיירים שקט נפשי 

נוה שלו יעניק להוריכם – יקירכם שרות איכותי, מלא אהבה וחום. נעשה הכל שירגיש בכי בבית בביתו החדש אצלנו בנוה שלו, תוך התאמה מלאה לצרכיו ולצרכי משפחתו של בן גיל הזהב. 

בחרו בבית אבות וותיק בעל מוניטין ואנשי צוות מקצועיים

אנו מציעים את ביתנו נוה שלו מאז שנת 1982, בו התגוררו עם מרוצת השנים קשישים רבים אשר נהנו משירותים מלאים ובלתי מתפשרים על מנת להבטיח להם נוחות עילאית. 

בחרו בבית אבות שנותן שירותים במגוון תחומים אשר משלימים את הדיור המוגן 

השירותים שלנו כוללים גם את רווחתם באמצעות שירותים סוציאליים הניתנים בבית האבות. 

התאימו את המחלקה לפי תפקוד 

בני הגיל השלישי בשלל תפקודים יכולים להירשם לבית האבות שלנו, בית אבות בפתח תקווה – נוה שלו – מגוון של אפשרויות המתאימות לכל האוכלוסייה בת גיל הזהב.

שלוש מחלקות להתאמה מדויקת בעבור יקיריכם:

  • דיור תומך
  • המחלקה הסיעודית- הכוללת שירותי סיעוד מלאים
  • מחלקת ההחלמה

הרגישו את האווירה בבית האבות, בדקו האם זהו המקום המועדף עליכם

 נוה שלו הינו מקום משפחתי עם אוירה כפרית וביתית, הניתנת בזכות אנשי הצוות האיכותיים שלנו שנבחרו בקפידה לשמור ולדאוג לבני הגיל השלישי אשר בחרו בנוה שלו. 

בחרו בנו למגורים איכותיים

אנו נציע לכם את הדרך הטובה ביותר לגור בה בצורה שתואמת את הצרכים שלכם! מגורים איכותיים מבחנתנו הם כל מה שאתם צריכים על מנת שתוכלו להרגיש בבית. אנחנו מאבזרים את כלל החדרים שלנו במטבחון עם מקרר איכותי, מזגן לקירור בימי הקיץ ולחימום בימי החורף, טלוויזיה עם מספר ערוצים וריהוט חדש בעבורכם.

בחרו במקום המספק מגוון שירותים משלימים לחוויית מגורים מושלמת ונוחה במיוחד

השירותים שאנחנו מציעים כוללים ומקיפים את כל הצרכים של אוכלוסיית הגיל השלישי: שירותי כביסה, מעקב וטיפול שוטף של רופא השיניים, שירותי ניקיון יומיים בחדרים, בדיקות ראיה ע"י אופטומטריסט והתאמת משקפיים על פי הצורך, בדיקות שמיעה לכל הדיירים ע"י מכון שמיעה, עובדת תעסוקה, מכון פיזיותרפיה והרשימה עוד ארוכה..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *