החלפת מסך גלקסי 5 – כיצד נמנעים מכך?

בין הבעיות השכיחות ביותר שאנחנו מתמודדים איתן במכשירי סמאטרפון, אין ספק שהבעיה השכיחה ביותר היא מסך שבור. להבדיל מבעיות אחרות, כאן מדובר בבעיה שכולה נובעת מאשמתנו. לא מדובר בבעיה טכנית או בעיה חומרית, גם לא מדובר בבעיה שנובעת מהעובדה מחדירה של חומרים אל תוך המכשיר, אלא בעיה שנובעת מעצם זה שאנחנו מפילים את המכשיר, זורקים אותו או כל דבר אחר.

השאלה היא, האם אנחנו יכולים להימנע מכך? נניח ואנחנו מחזיקים מכשיר גלאקסי 5, כיצד אנחנו יכולים להימנע ממצב בו נאלץ לבצע החלפת מסך לגלקסי 5? אפילו היום כשאנחנו כבר נמצאים במכשיר דגם 9 של גלאקסי, מה שאומר שמכשירי גלאקסי 5 הם ישנים, זה לא מחייב שהמסכים שלהם אמורים להישבר או להיסדק. עם קצת תשומת לב ושימוש באלמנטים מסוימים, אנחנו יכולים לשמור עליהם כמו חדשים.

כיצד אנחנו שומרים על מסכים של מכשירי סלולר

ראשית, הכי פשוט, לא לזרוק אותם. לא על המיטה, לא על השולחן, לא לבקש שמישהו יזרוק לנו את המכשיר כשאנחנו נמצאים רחוק ממנו, לא בשום שלב. פשוט לא לזרוק, זה יכול לעזור.

שנית, יש מקרים בהם המכשיר נופל לנו מהיד במקרה, הרבה פעמים זה קורה  כשאנחנו ממהרים. הפתרון? פשוט לא לפתוח את המכשיר ולהשתמש בו כשאנחנו רצים, הולכים מהר או נמצאים בלחץ. אם נחכה רגע אחד, ייתכן מאוד שנמנע מאיתנו את האפשרות שהמסך יישבר.

שלישית, אנחנו יכולים להשתמש באלמנטים שונים שיעזרו לנו להגן על המסך. בין אם זה מגן מסך מקדימה ובין אם זה נרתיק מרופד שעוטף אותו. נכון שזה "משמין" את המכשיר והופך אותו להרבה יותר כבד, אך זה גם יותר בטוח ויותר נוח. הנרתיק יכול לשמש אותנו גם בתור ארנק, ומצד שני, הוא כל הזמן מגן עליו.
ארבע, להקפיד שהמכשיר נמצא בתיק או בכיס מוגן. לא לשים אותו עם המפתחות או עם דברים אחרים אשר עלולים לסדוק או לשרוט אותו. כך אנחנו יכולים להיות בטוחים שהמסך יישאר חלק, נקי והכי חשוב, שלם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *