סטנדים לתאורה

איך לסדר תאורה על הבמה בהתאם לסוג ההופעה?

אחד הדברים החשובים ביותר באירוע, בהופעה או במסיבה שלכם הוא תאורה ברמה מספקת על מנת ליצור את הרושם המתאים לאופי האירוע. לכן, במידה ואתם מעוניינים לארגן אירוע משפחתי, מסיבה או הופעה חשוב לדעת היטב כיצד לבחור את התאורה המתאימה ביותר לצרכים שלכם ואף כיצד למקמה נכון בהתאם לאופי המאורע.

תחילה חשוב להכיר היטב את כלל אפשרויות התאורה אשר מוצעות לכם בשוק זה. במידה ואתם מעוניינים ליצור אפקטים מיוחדים כמו: צבעים זוהרים, אולטרה סגול, תאורות לייזר מתקדמות ועוד, חשוב לדעת לבחור נכון את גופי התאורה המתאימים ביותר ואף למקמם במקום הנכון במטרה להצליח להנות ממלוא האפקט בצורה מיטבית.

כך תדעו להתאים נכון את גופי התאורה לאופי האירוע

לא מעט אנשים אשר ניגשים לתחום זה ללא ידע מקצועי בכל הקשור לסוגי תאורות שונים ומגוון האפקטים הניתנים לשילוב באירוע, מוצאים את עצמם מבולבלים מאוד בעקבות הכמות הגדולה של האפשרויות. לכן, על מנת שתצליחו להיות ממוקדים ויעילים, חשוב שתדעו להתאים את סוגי התאורה המתאימים ביותר עבור האירוע שלכם. התאמת סוגי התאורה המתאימים לאופי האירוע יסייעו לכם לשלול אפשרויות רבות של סוגי תאורה לדוגמא בסיסית או תאורה מקצועית ולהתמקד בסוג הרלוונטי ביותר עבורכם.

מגוון גופי תאורה ואפקטים מרשימים

לרוב, עריכת אירוע משפחתי גדול יכלול תאורה בסיסית בתוספת מגוון אפקטים מיוחדים כמו: קרני לייזר, אולטרה סגול וגופי תאורה חשמליים אשר יזוזו ויצרו אשליה של חיות ותזוזוה באירוע. גופי התאורה החשמליים צריכים להיות ממוקמים מעל רחבת הריקודים באמצעות סטנדים לתאורה במטרה להצליח ליצור אשליה של תנועה מתמדת באזור זה. לעומת זאת קרני הלייזר ימוקמו בסמוך לעמדת הדיג'יי ויקרינו במקביל למקומות הישיבה של האורחים שלכם. 

 

מיקום תאורה בהופעה הכוללת במה 

לעומת זאת הופעות שונות אשר נערכות על במה על פי רוב יכללו מגוון גופי תאורה בסיסיים יותר. כלל גופי התאורה ימוקמו מעל הבמה במטרה לאפשר לקהל לראות את המתרחש עליה באופן בהיר ככל הניתן. לעיתים נעשה שימוש באפשרויות תאורה ממוקדות אשר כל מטרתן להבליט ולפקס את הקהל על שחקן/זמר מסוים בהופעה על פי הצרכים המשתנים. גופי תאורה אלה על פי רוב ימוקמו לפני הבמה ולא מעליה, כמו כל שאר גופי התאורה, במטרה במטרה להאיר על הזמר/השחקן בצורה מיטבית.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *