זיפות גגות

זיפות גגות מקצועי – איך תבחרו איש מקצוע אמיתי?

אחד העיסוקים היותר מעניינים בתחום עבודות האיטומים והבניין הוא תחום זיפות גגות. זיפות גגות בזפת חם הינה השיטה המוכרת והישנה, זו שיטה לאטום בה את גג הבית מפני גשם ונזילות מצטברות והיא חשובה מעין כמותה לצורך תחזוק ושימור הבית לאורך שנים רבות

אילו שיטות קיימות בכדי לאטום את גג הבית? |

כיום יש מגוון רחב מאוד של שיטות ייחודיות, מגוונות וחדשניות, לאיטום הגג בחומרים ייחודים כמו למשל ביריעות ביטומניות המונחות על גג הבית ומודבקות בעזרת חום עצום אל גג הבית. כמו כן, קיים איטום בזפת, והיא השיטה הזולה והפשוטה לאיטום הגג. 

הזפת הוא חומר יעיל למניעת חדירת מים לאורך זמן, התקלפות והיווצרות עובש. כאשר משתמשים בזפת תיקני על פי התקן הישראלי והאירופאי ניתן לבצע את העבודה בצורה המיטבית ביותר לאיטום גגות ולא רק וכמובן שנקבל ראש שקט. הזפת הינה חומר קשה ויציב שעושה את העבודה באיכות.

מה כדאי לבדוק לפני שמזמינים איש מקצוע? |

הסמכה מקצועית. איך לא.. נורא חשוב שלאיש המקצוע תהיה תעודה מקצועית אשר מעידה עליו כאיש שנרצה לעבוד אתו ושיסדר את הבעיות שלשמם הגיע בצורה הנקייה, השקטה והבטיחותית ביותר וכמובן שתכשיר אותו לעסוק בסוג תחום שלשמו הוזמן אלינו. כך נוכל לוודא, כי אכן מדובר באיש מקצוע אמין שזהו תחום עיסוקו ובזה הוא מתחמה.

בדיקה נוספת שנרצה לוודא היא המלצה ממכרים. חשוב שנדע כי הפרסום היעיל ביותר הוא פרסום מפה לאוזן. אם לכמה שכנים שלי היה איש מקצוע מסוים והם הציעו והביאו אותו לידיעתי, וודאי שמרגע זה הוא יהיה אמין יותר ומוכח יותר אפילו ללא צורך בבדיקה מעשית. מספיקה ההצעה מהמכרים כדי שנוכל לסמוך על איש מקצוע מסוים

איך לבחור איש מקצוע אמין? |

כיום, ברחבי הרשת, מופצים שמותם ודירוגם של אין ספור אנשי מקצוע אשר מקבלים על עבודתם ציונים אונליין מהלקוחות שזה הרגע ביקרו אצלם. יהיה חכם לבדוק כל איש מקצוע שרק תרצו לפני ההגעה שלו אליכם הביתה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *