כמה דברים שחשוב לדעת על קניית קישורים רגע לפני שקונים

קישורים הם חלק חשוב מאוד בהליך הקידום האורגני של האתר שלכם. אם אתם רוצים להעלות לראש תוצאות החיפוש בגוגל ככל הנראה תצטרכו להשקיע בבניית תמהיל קישורים טבעי אך איכותי. זה אומר שבכל חודש תצטרכו להשקיע בקישורים הנכנסים לאתר שלכם, בין אם על ידי פעולות ויוזמות חינמיות שלכם ושיתופי פעולה ובין אם על ידי רכישת קישורים לצרכי הקידום. להלן כמה דברים שכדאי לדעת לפני שאתם קונים קישורים.

לבחון את איכות הקישור:

איכות הקישור תהיה הבסיס להחלטה שלכם האם להשקיע כסף בפרסום הקישור באותו אתר או קבוצת אתרים מדוברת. ניתן להעריך את איכות הקישור על ידי איכות האתר המפרסם, כמות וסוג הקישורים שיוצאים ממנו. ראשית חשוב לוודא שהקישורים שאתם קונים עם follow ולא קישורי no follow. ניתן להשתמש בכלים אמינים כמו Ahrefs או סקרימינג פרוג כדי לבנות DR של האתר, איכות האתר והקישורים, כמה קישורים ודומיינים מפנים אל האתר, כמה מבקרים יש לו וכו'.

מחירי הקישורים וניצול מבצעים:

חשוב לבדוק את מחירי הקישורים, ממש כפי שבודקים את מחיר קידום אתרים לפני שמתחילים עם התהליך, כדי לוודא אם המחיר המוצג כולל מע"מ או לא. אם המחיר כולל גם את הכנת המאמר או רק את הקישור. בנוסף כדאי לחכות לימים מסוימים כמו בלאק פריידי וחגים למיניהם שבהם בעלי השירות מפרסמים בדרך כלל מבצעים מיוחדים וכדאי לקנות חבילה לכמה חודשים קדימה בהנחה.

התחייבות המפרסם:

לבסוף כדאי יהיה לכם לוודא את הסכם הפרסום מול המפרסם. הכוונה היא שלא תקנו קישור שלאחר כמה חודשים פתאום ירד מהאוויר מסיבה מסוימת. המטרה שלכם היא שהקישור יהיה שם לתמיד אבל מכיוון שלא אפשרי להבטיח את זה אז לכל הפחות שתהיה התחייבות לשנה או שנתיים באוויר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *