לוגו לעסק

על החשיבות של יצירת לוגו לעסק

התחרות בעולם העסקים של ימינו הולכת וגדלה בכל יום שעובר, ובכל התעשיות. כדי לעמוד בקצב ולהצליח להתעלות על המתחרים, על בעלי העסקים לשאוף לייחודיות בכל אספקט אפשרי. לוגו לעסק הוא אחד מאותם פרמטרים שלא ניתן להתפשר עליהם. במאמר זה, נפרט את כל הסיבות מדוע לוגו לעסק הוא כה קריטי להצלחתו.

אז למה לוגו לעסק זה כל כך חשוב?

  • פני החברה – לא משנה אם מדובר בתאגיד ענק או בעסק קטן, כל בעלי העסקים שהבינו איך התחום עובד דאגו ליצירת לוגו לעסק שלהם. הלוגו מייצג את פני החברה, הוא מייצג את הערכים והאני מאמין של בעלי העסק והוא הדבר הראשון שהלקוחות והספקים שלכם יראו כשיגיעו אליכם, כשיקבלו מכם מיילים, ועוד. אפשר לומר, שהלוגו הוא תמצית העסק שלכם.
  • יצירת זהות למותג – מכיוון שהלוגו מופיע בכל מקום ועל כל דבר המזוהה עם העסק שלכם (אתר אינטרנט, חתימות במייל, חשבוניות ועוד) עליו להיות מעוצב למשעי. לוגו שהושקעה בו מחשבה, יתרום באופן משמעותי לתהליך השיווק של העסק. 
  • ייחודיות המותג – מובן שישנה סמליות והמשכיות מסוימת בלוגואים של חברות המשתייכות לתעשיות מסוימות, אך לצד המכנה המשותף כל אחת מהחברות עושה כל שביכלתה כדי ליצור בידול מהמתחרים, להיות שונה ובולטת. מטרת הלוגו היא להעביר לסביבה את תכונות העסק. לדוגמא, צבעים עזים יעבירו מסרים שונים מצבעים בהירים, ופונט מסוים ידבר יותר לקהל מסוים מאשר לקהל אחר. חשוב לנתח היטב את העסק ומטרותיו, ולבנות את הלוגו בהתבסס על המסקנות מהניתוח. 

להיחרט בזכרונם של הלקוחות

צאו מנקודת הנחה שלא כולם ייכנסו לבדוק מי אתם, אבל זה לא אומר שאתם לא צריכים להשקיע בלחדור למוחם של לקוחות פוטנציאליים. למה הכוונה? ובכן, כמה פעמים קרה לכם שהסתובבתם ברחוב, נזכרתם שאתם זקוקים לשירות או מוצר מאוד ספציפיים ופתאום נזכרתם בחנות ההיא שראיתם לא מזמן ובה תוכלו למצוא בדיוק את מה שאתם מחפשים? נו, כבר הבנתם על מה אנחנו מדברים? 

סטודיו אנזלביץ מזמין אתכם לצאת איתנו למסע להצלחה בטוחה; יחד, ננתח את צרכי העסק שלכם, את המתחרים, הלקוחות הפוטנציאליים והיעדים שלכם, וניצור את הלוגו המושלם שייצג אתכם בצורה הטובה ביותר. 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *