אינדקס עסקים

חיפוש שירותים באינדקס און ליין

כל אדם מחפש מעת לעת ספקים של שירותים מסוימים אשר אותם הוא צריך כמו הזמנת קייטרינג, הזמנת מוניות, צמיגים לרכב, משלוחי פרחים, רכישת אריחים, אולם אירועים וכו'.

חיפוש שירותים באינדקס און ליין

השיטה החדשה של חיפוש שירותים באינדקס און ליין היא השיטה הנוחה ביותר הנותן את מלוא המענה לו זקוק הלקוח. הגולש מקליד את התחום הוא מחפש נותן שירות ומיד נפתחות לו כמה אופציות אשר מתוכן הוא בוחר את המתאימה לו ביותר בהתאם לסיווגים ועל פי שמה של העיר שבה הוא מעוניין לבצע או לרכוש את השירות לדוגמא בית דפוס, אחת אופציות יכולה להיות youprint. באופן מידי נפתח לו מסך נוסף ובו ממתין לו כל המידע הנחוץ לו על הספקים הרלוונטיים. מיקומם, פרטי ההתקשרות איתם, סוג הפריטים שהם מוכרים ועוד.

אם חיפשנו לדוגמה אופציה לרכישת פרחים, נפתחו לנו כמה שורות הכוללות פרחי משי, פרחים מלאכותיים, זרי פרחים והמון שורות נוספות אשר מסייעות ללקוח בחשיבה באיזו קטגוריה לבחור ואם היא קיימת בסביבת המגורים שלו.

למעשה הדף כל כך מפורט שממתינות בו כל התשובות אשר אותן חיפש ואין לו כל צורך לצלצל לעסק. אם הוא מעוניין לקבל הצעת מחיר הוא לוחץ במיקום המיועד לכך ומקבל הצעת מחיר לאחר פרק זמן מסוים. 

בסיכומו של דבר, פרק הזמן שהלקוח היה בתוך האתר לצורך קבלת מלוא המידע הוא קצר מאד ועם זאת הוא קיבל את כל מעטפת המידע אשר חיפש. בנוסף לכך הוא גם קיבל הצעת מחיר או הזמין כבר את הפריט שחיפש. כך שבאתר זה יש כאן ניהול נכון של הזמן והספק אדיר יחסית לאתרי אינטרנט אחרים.

חוות דעת על נותן השירות 

כדי לקבל החלטה אם לרכוש פריט מסוים אצל ספק זה או אחר, כדאי להסתכל בחוות הדעת שלקוחות קודמים דרגו אותו ואם אכן חוות הדעת הן טובות, כדאי לקדם את התהליך.

כל לקוח מקדיש דקה כדי לרשום את חוות הדעת על ספק שבחר ועל חווית הקניה שלו בעקבות ההתקשרות וכך גם הלקוחות הבאים יוכלו לקבל החלטה מושכלת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *