עבודות סמינריון לקניה

חברת לידים – מה המשמעות של חברה כזו

חברת לידים

הביטוי חברת לידים הוא מעט מטעה. שכן החברה שמציעה לנו לידים בתחום עסקי כזה או אחר, איננה עוסקת אך ורק ביצירת לידים, זו בסופו של דבר המטרה הסופית של החברה, אך למעשה, מדובר בחברה שפועלת דרך שיווק דיגיטלי, שיווק באינטרנט.

כל בעל עסק, בעל מקצוע, יודע מה המשמעות של לידים. מדובר על פניות של לקוחות פוטנציאליים, בין אם זה דרך הטלפון, בין אם זה דרך האתר, זאת במטרה לקבל מידע על מוצרים ושירותים שאנחנו יכולים להציע להם. הפנייה כשלעצמה היא חשובה, אך מה שחשוב יותר, שתהיה זו פנייה רלוונטית. כלומר, שהגולש באמת ירצה ויוכל לרכוש מאיתנו מוצר או שירות שאנחנו מציעים לו, וזו לא תהיה פנייה לחינם.

חברת לידים, המטרה שלה היא לייצר עבורנו לידים איכותיים. היא תייצר עבורנו פרסומים רלוונטיים, שימשיכו גולשים לפנות אלינו, ישאירו פרטים וכך אנחנו נוכל לחזור אליהם ולספק להם את השירות או את המוצר הרלוונטי עבורם.

כיצד החברה עובדת

יש לתהליך העבודה של חברת לידים מספר שלבים. בשלב הראשון החברה מבצעת מחקר מקיף עלינו ועל הלקוחות שלנו, זאת על מנת להבין מה אנחנו מציעים, למי אנחנו יכולים להציע, מה האפיון של הלקוחות שלנו ועוד.

בשלב השני, החברה יוצרת פרסום רלוונטי על פי המוצרים, השירותים וקהל היעד שלנו, זאת במטרה לשלב אותו במקורות שונים ברשת.

בשלב השלישי החברה פורסת את הקמפיין במקומות שונים, החל מפרסום באתר שלנו, גוגל, רשתות חברתיות, דפי נחיתה, אתרים שעוסקים בתחום ועוד. הכל על פי מידת הרלוונטיות והכדאיות הכלכלית.

בשלב הרביעי, החברה בוחנת עד כמה הקמפיין הצליח, איפה נקודות התורפה שלו, כמה מהלידים הפכו איכותיים ומה צריך לתקן לקראת הפעם הבאה.

לעוד מידע בקרו באתר https://digitalgrowth.co.il/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *